Find your perfect place in my space!

My summer paradise

My summer  paradise

Am ajuns si la ultima parte din jurnalul meu de calatorie din aceasta vara, iar eu am numit-o summer paradise pentru ca am vizitat locuri noi care parca sunt rupte dintr-o poveste.

In tot acest paradis am stat timp de o zi si cred ca a fost una dintre cele mai frumoase zile din toata vacanta.
In prima parte a jurnalului de calatorie din #Barcelona, spuneam aici ca e posibil sa nu ne ajunga nici doua saptamani sa vizitam orasul cu toate minutatiile lui, iar eu am calculat din experienta proprie adunata in mai multi ani ca aproximativ 3 obiective turistice se pot vizita intr-o zi luand in calcul timpul pierdut in trafic, micul dejun si masa de pranz.

Prima oprire a fost la gradinile de cactus Mossen Costa i Llobera de pe dealul Montjuic unde am aflat ca aici sunt peste 800 de specii de cactusi, iar gradinile sunt printre cele mai mari gradini de cactusi din Europa cu o intindere de 6 hectare.
Pe langa cele mai interesante tipuri de cactus pe care le-am vazut in viata mea, ne-a intampinat si o priveiste minunata catre mare unde puteam admira vasele de croaziera care erau ancorate la mal sau care se pregateau de plecare spre o noua destinatie. Gradinile au fost numite dupa un poet din Mallorca, Miquel Costa i Llobera, care avea o colectie impresionanta de cactusi din toata lumea la vremea aceea.

Al doilea obiectiv pe care nu-mi doream sub nici o forma sa il ratez si de t=data aceasta a fost Tibidabo, cel mai inalt loc de unde se poate vedea tot orasul. Pentru ca era o zi de duminica, toate parcarile erau ocupate si nu aveam cum sa ne oprim sa vizitam catedrala pe care orice turist o poate vedea din orice loc al orasului, insa ne-am oprit la o zona de belvedere unde se vedea extraordinar de frumos priveliseta. Nu stiam unde sa ma mai uit si in ce directie sa imi indrept privirea ca sa mai identific inca un obiectiv turistic. Am vazut Hotelul W, Torre Agbar, Sagrada Familia si multe alte obiective turistice. Dealul de la Tibidabo a fost numit dupa biserica despre care vorbeam mai devreme si care se poate observa din orice punct din oras si care poarta acelasi nume, iar ulterior am aflat ca in latina “tibi dabo” inseamna “sa-ti dau”, traducere care face trimitere la chemarea spre credinta.

Am ajuns la timp inpoi in oras pentru o ultima plimbare pe Gran Via unde ne indreptam catre Arenas de Barcelona pentru a prinde apusul la fel ca si anul trecut (gasesti aici postarea). Arenele Barcelonei au gazduit cu mult timp in urma luptele de tauri care erau o traditie.
Edificiul a fost reabilitat, iar in locul acelor coride de tauri, acum e un complex de shopping si alte activitati de relaxare, iar principala atractie a arenelor este balconul de unde se poate vedea Plaza d’EspaΓ±a si celalalte imprejurimi pentru ca are o deschidere de 360 de grade. Fatada complexului a pastrat arhitectura unei coride, ceea ce face locul si mai atractiv.

Am asteptat lasarea serii pentru a lua parte la spectacolul de la Fantanile Magice de la Montjuic. Acestea sunt o importanta atractie turistica, adunand mii se oameni in fiecare seara incepand cu ora 21:30.
Cel mai frumos spectacol care curpinde efecte vizuale si audio pe care l-am vazut vreodata care aduce impreuna mai multe genuri muzicare de la pop, rock pana la muzica de opera, toate acestea acompaniate de o mare de culoare si lumina unde apa aruncata din fantana cea ai mare poate ajunge la o inaltime de pana la 4 metri.

Asa cum am spus la inceputul postarii a fost una dintre cele mai frumoase zile din aceasta vacanta!
Va recomand cu drag sa vizitati Barcelona si sper ca va placut postarea aceasta si cea anterioara despre Barcelona.

Locul meu favorit este acela cu gradinile de cactusi, al tau care este?