Find your perfect place in my space!

When dreams come true

Sa crezi in tine, sa nu cedezi, sa lupti, sa visezi, sa evoluezi,sa iubesti, sa te bucuri de momentele din prezent.

Incep cu cateva idei, care de fapt sunt cuvintele dupa care ar trebui sa ne ghidam in viata in fiecare moment.

Cand m-am mutat la Cluj-Napoca, am plecat hotarata cu niste idei si ganduri clare in minte. Vroiam sa invat, sa cunosc oameni noi, sa capat experienta, sa ma maturizez.

Intotdeauna am facut ce mi-am dorit si nu m-am lasat pana nu am ajuns la un lucru pe care mi-l doream. Asa a fost si cu alegerea profilului facultatii, am stiut ce imi doresc sa fac si asta am facut.

Din anul I pana acum s-au schimbat atat de multe lucruri incat nu stiu de unde sa incep.
Experienta despre care o sa va vorbesc in aceasta postare este cel mai fain si mai calumea lucru din toata aceasta perioada pentru ca m-a ajutat sa imi pun ordine in ganduri ca sa stiu pe ce drum sa o iau.

Prima zi din aceasta calatorie am petrecut-o la Bucuresti, unde am luat la pas strazile capitalei ca sa luam pulsul orasului. Ne doream sa atingem cat mai multe obiective pentru ca aveam un timp limitat pentru plimbarile noastre, am fost in Centrul Vechi, in Parcul Kiseleff, Parcul Cismigiu si alte locuri foarte faine din oras.

Ca sa incepem povestea excursiei, in urma cu cateva luni am participat la un concurs dedicat viitorilor jurnalisti. Am castigat locul I impreuna cu doua colege (carora tin sa le multumesc pentru ca sunt minunate si ca am facut aceasta echipa si ca am format un intreg si am reusit sa ajungem acolo) la sectiunea materiale audio.

Dupa o lunga asteptare, am ajuns la Bucuresti pentru o zi ca apoi sa ne imbarcam pentru zborul catre Bruxelles. Au fost niste zile pline de activitati si peripetii care s-au transformat acum in amintiri pe viata.

Mai sus, aveti primul video din excurise chiar de cand am ajuns in aeroport si tot traseul spre hotel. Inca din prima zi am avut parte de activitati super si nu am stat deloc. Chiar daca e obositor, imi place tare mult sa am mereu ceva de facut si ceva care sa ma tina “in priza”, asa ca pentru mine nu a fost atat de greu sa ma adaptez situatiei.

Cand am ajuns la hotel nu planuiam sa plecam sa vizitam obiectivele turistice, dar din cauza unor “chestii” administrative de la hotel nu ne puteam caza atat de repede, asa ca am plecat cu toata trupa de colegi sa exploram orasul.

Am avut parte de o vreme foarte frumoasa, avand in vedere ca acolo este mai tot timpul o vreme inchisa si ploioasa. Ne-am bucurat sa vedem ca nu ploua si ca soarele isi face simtita prezenta din cand in cand, chiar daca in prima zi am dardait de frig, imbracata fiind cu tinuta de ma jos, foarte subtire. Faceam haz de necaz din cauza frigului, dar am supravietuit intr-un final si am avut parte de momente frumoase si amuzante.

Pe parcursul celor 5 zile petrecute la Bruxelles am avut parte de multe vizite si intalniri tematice la institutiile europene, cu jurnalisti romani care erau corespondenti la Bruxelles pentru postul national de radio si televiziune din tara si multe persoane care lucrau la institutiile europene.

Eram atat de fascinata de anumite discutii, incat nici nu respiram, eram atat de curioasa si nu stiam ce intrebari sa mai adresez celor cu care aveam intalniri ca nu cumva mai tarziu sa imi para rau ca am plecat si nu am intrebat.

Nu plecati nicaieri pentru ca postarile din excursie mai continua. Sper sa va placa si sa stati aproape.

Multi pupici si sa aveti parte de niste zile linistite!